Rendelés menete
Webáruházunk annyiban eltér a legtöbb áruháztól, hogy csak egy fő terméket forgalmazunk, azt viszont nagyon sok variációban. Ennek a terméknek a paraméterezéséhez tisztában kell lenni, hogy milyen adatokra van szükség, és azok mit jelentenek. Ezért aki még nem vásárolt nálunk annak azt javasoljuk, hogy ne a rendeléssel kezdjen, hanem először olvassa végig termékeinkre vonatkozó információs oldalunkat és a méretvételt segítő oldalunkat is. Úgy gondoljuk, hogy csak ezután érdemes a termék rendelését elkezdeni.
Mivel ez egyedi igények alapján készített termék, ezért itt is felhívjuk a figyelmet, hogy erre nem vonatkozik a törvény által előírt csere és elállási jog lehetősége. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján: „A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.” Sajnos a rengeteg variáció miatt legjobb indulatunk ellenére sem tudjuk ezt önkéntesen bevállalni, mert valószínűleg sosem tudnánk az adott darabot eladni.
A másik lényeges pont amire szeretnénk a figyelmet felhívni, az a fizetéssel kapcsolatos. Szintén az egyedi gyártásból adódik, hogy a termék árát minden esetben kérjük előre kifizetni a gyártás megkezdése előtt, ami történhet banki átutalással a mi bankszámlánkra, vagy kártyás fizetéssel. Ám a kártyás fizetés sem a rendelés időpontjában történik hanem utólag egy OTP simplepay link alapján.
A megrendelés leadását követően kollégáink ellenőrzik, hogy a megadott paramétereknél nincs-e nagymértékű aránytalanság vagy olyan a megjegyzés részben közölt igény ami a termék legyártását, esetleg árát is módosítja. Ha szükséges akkor ezeket elsősorban email útján kommunikáljuk, leegyeztetjük a megrendelővel.
Ha ilyen eltérés nincs, vagy tisztázva lettek a kérdések, akkor banki átutalás esetén kiküldjük az előleg bekérőt, kártyás fizetés esetén pedig az előleg bekérővel együtt egy linket ami az OTP simplepay hivatalos oldalára irányítja és ott tudja kártyával kiegyenlíteni a vételárat. Ez 1-2 munkanapon belül megtörténik.
1. Termék információk megismerése
Mivel egyedi termékről van szó, ezért olvassa el a termékhez kapcsolódó információs oldalainkat, ahol hasznos tanácsokat is adunk a vásárláshoz. Nézze meg galériánkat is, hogy megfelelő képet kapjon az általunk kínált csizmabélésekről.
2. Szín kiválasztása és méretek meghatározása
Először is ki kell választani a jelenleg elérhető 8 szín közül, hogy melyikből készüljön el a termék. Ehhez nyújt segítséget a színekről szóló tájékoztatónk vagy a galériánkban lévő erre vonatkozó képek átnézése.
Nagyon fontos, hogy a méretek megfelelően legyenek felvéve és majd megadva a rendelésnél. Ezért lényeges, hogy rendelés előtt mindenképpen nézze meg a méretvételről szóló oldalunkat. Ha megvannak a méretek, akkor javasoljuk, hogy mindenképpen jegyezze fel azokat egy papírra is.
3. Rendelés elkezdése
Ha kiválasztotta a megfelelő színt és sikerült meghatározni a szükséges méreteket is, akkor lehet elkezdni a rendelés leadását a menüben lévő Ár/RENDELÉS feliratra vagy az itteni gombra kattintva. Itt meg kell adni minden szükséges adatot a termékkel kapcsolatban. Mivel minden termék egyedi, ezért nem lehet mennyiséget választani, azaz csak 1 darab kerül majd belőle a kosárba.
4. Kosárba rakás
Ha mindent megadott és még egyszer átnézett, akkor a Kosárba teszem gombra kattintva tudja a kosárhoz adni. Ekkor a program automatikusan át is irányítja a kosár oldalra.
5. Kosár áttekintése
A kosárban megjelenik a termék(ek) minden kiválasztott paraméterével együtt, illetve látható a részösszeg és egy előzetes szállítási információ. A fizetési feltételt és a szállítási módot majd a Pénztár oldalon tudja kiválasztani és véglegesen beállítani.
Ha szeretne több mint egy terméket vásárolni, akkor a kosár oldalon a menüben lévő ÁR/RENDELÉS feliratra kattintva tud visszalépni a termék rendelés oldalra.
Ha szeretne egy terméket kivenni a kosárból, akkor a rendelt tételnél a Tétel törlése feliratra kell kattintani.
Amennyiben az adatok megfelelőek, a Tovább a pénztárhoz gombra kattintással lehet a pénztár oldalra eljutni.
A termékek számától függetlenül egy szállítási költség kerül felszámításra.
6. Pénztári adatok megadása
A pénztárban meg kell adni a személyes adatokat, figyelve, hogy ne legyen benne elírás, mert a további kommunikációnál és szállításnál is ezeket fogjuk használni.
Itt kell véglegesíteni a szállítási feltételeket és a fizetési módot is ki kell kiválasztani. Erről bővebben a szállítási és fizetési feltételek oldalon olvashat. Ha nem házhozszállítást kér, akkor térképes keresővel segítjük a megfelelő szállítási pont kiválasztását.
Amennyiben rendelkezik kedvezmény kuponnal, annak a kódját is itt adhatja meg. Erről további információk a Kedvezményeknél olvashatók.
A szállítási feltételek befolyásolják a rendelési összesítőben a végösszeget. A végösszeg minden esetben bruttó összeg és tartalmazza a szállítási költséget is.
Amennyiben minden adat megadásre került, akkor a megrendelés gombra kattintva lehet véglegesíteni a rendelést.
7. Rendelés visszaigazolása
A sikeres rendelés leadást követően egy másik oldalra kerül, melyen visszajelzést kap, hogy sikeresen leadta a rendelését, és az adatok között megjelenik a rendelés száma is.
A rendelés visszaigazolását email-ben is megküldjük.
8. Díjbekérő email
Kollégáink 1-2 munkanapon belül ellenőrzik a beérkezett rendeléseket. Ha szükséges akkor felveszik a kapcsolatot a megrendelővel. Ha minden rendben van, akkor egy email-t kap, melyben a díjbekérő is benne van. Ez alapján a kiválasztott fizetési módnak megfelelően lehet kiegyenlíteni az összeget.
Kártyás fizetés esetén a levél azt a linket is tartalmazza amelyre kattintva az OTP simplepay oldalán lehet fizetni.
9. Gyártási indítás – Előleg számla
Az összeg beérkezését követően kezdődik a termék gyártása.
A beérkezett összegről 1-2 munkanapon belül előleg számlát állítunk ki a vevő részére. Ez már pénzügyi teljesítést nem igényel.
10. Kiszállítás
A megrendelt terméket kb. 1 héten belül elkészítjük és utána elindítjuk a választott szállítási módnak megfelelően. Ez az idő csúcsidőben változhat, erről az előleg bekérő email-en igyekszünk tájékoztatást adni.
11. Végszámla
Amikor megkapjuk a szállítást végző cégtől a visszajelzést, hogy a kiszállítás teljesítésre került, 1-2 munkanapon belül email-en elküldjük a végszámlát is. Pénzügyi teljesítést már ez sem igényel.
+1 Újra rendelés
Reméljük elégedett lesz termékünkkel illetve folyamatainkkal és újra megrendelőink között üdvözölhetjük!
Örömmel vesszük írásos visszajelzését és fényképeit termékünkről. A kedvezmények résznél leírt feltételek esetén kedvezményt is biztosítunk következő vásárlásából.